EÚ chystá zákaz cielenej reklamy na deti. Môže to byť problém pre niektoré firmy, ale aj koniec edukačných kampaní, varujú odborníci

Denník E uverejnil vyjadrenia analytika Róberta Chovanculiaka k cielenej reklame. 9.3.2022

EÚ chystá zákaz cielenej reklamy na deti. Môže to byť problém pre niektoré firmy, ale aj koniec edukačných kampaní, varujú odborníci

„Podľa odhadov spoločnosti Adex dosiahli v roku 2020 v EÚ celkové príjmy z online reklám úroveň 70 miliárd eur. Viac ako polovicu z toho tvorili cielené reklamy. Ak by boli tieto reklamy obmedzené alebo priamo zakázané, spôsobilo by to značné škody viacerým sektorom ekonomiky a spoločnosti,“ uviedol Róbert Chovanculiak, INESS.

Celé vyjadrenie si môžete prečítať tu.

INESS je nezávislé, neštátne a nepolitické občianske združenie. Všetky naše aktivity sú financované z grantov, 2% daňovej asignácie, vlastnej činnosti a darov fyzických a právnických osôb. Naše fungovanie, rozsah a kvalita výstupov, teda vo veľkej miere závisí aj od Vašej štedrosti.
Naše
ocenenia
Zlatý klinec Nadácia Orange Templeton Freedom Award Dorian & Antony Fisher Venture Grants Golden Umbrella Think Tanks Awards